2/Prológus

                     
                      Sziasztok!Végre valahára meghoztam a 2.évad prológusát ami az igazat
                      megvallva kicsit rövid lett.Mivel Péntektől elkezdődött a tavaszi szünet 
                     volt egy kis időm írni és igyekszem a többit előre írni habár nem 
                      hiszem hogy sikerülni fog de majd meglátjuk.Ami a lényeg hogy a részek
                      ugyanúgy szombatonként fognak érkezni (kivétel a prólógus csakhogy nektek
                      kedvezzek)Nem is húzom tovább az időtöket remélem tetszeni fog a rész
                      a véleményetekre pedig kíváncsi vagyok!

A démon zöld váladékát letöröltem a pengéről és visszahelyeztem a hátamon lévő pánt félére.Kezemet teljesen befedte a trutyi és a saját vérem keverékbe.Sajgott mindenem és napról napra jobban vágytam a pokolról való kijutásra bár most inkább hajtott a bosszúvágy mintsem az a hülye portál ami kivinne innen.Fogalmam se volt hogy mibe keverhetem magam egy-egy hülyeségemmel bár így most visszagondolva rá jobban át kellett volna gondolnom néhány dolgot.Futásnak eredtem közbe a tekintetemmel valami búvó helyet kerestem ahova elbújhatnák a démon csoport elől.Mint mindig most is hülyeségbe kevertem magam ami tőlem már megszokott volt így senkinek nem szoktam vele meglepetést okozni,habár most nem is tudnák.Eddig fogalmam se volt arról vajon mi lehet az igazság a múltammal kapcsolatba bár most így hogy minden tudok lehet hogy hagyni kellett volna az egészet,mert az igazság nagyon is tud fájni.Megálltam a futással majd a sebes térdemre támaszkodva néztem körül.Egy lélek se volt sehol ami nagyon is gyanús volt hisz a pokol mint mondják tele van démonokkal is minden mással ami szörnyeteg.Levegő hiánytól fuldokolva bújtam be egy szűk résbe amit egy nagyobb szikla takart bár tudtam hogy nem maradhatok sokáig hisz itt hamar megtalálnak mégis jól eset hogy legalább egy picit is leülhetek úgy hogy most "nem támadhat rám semmi".Fejemet a kőfalnak döntöttem és mély levegőt vettem.A bordám biztosan eltört és több vágási sebem volt ami mostanra már el lett fertőződve a sok kosz miatt ami belement.Annak ellenére hogy hideg volt mindenhol a testem szinte izzott és a homlokom gyöngyözött a verejtéktől.Kezemmel egy hosszabb kést tapogattam ki majd mikor az már a kezembe volt szépen lassan kibújtam a rejtekhelyről.Egy pillanatra hátranéztem majd a maradék erőmet felhasználva futni kezdtem előre.Egy pillanatra se álltam meg aminek  következtében a vádlimba olyan fájdalom nyílalt hogy azt hittem ott mentem összeesek.Nem bírtam tovább.A földre rogyottam és levegőhiánytól köhögési rohamban szenvedtem.A falra árnyékok vetültek,majd az után hangok is társultak az árnyakhoz.Ijedtembe fogalmam se volt hogy mit csináljak,bár egy valamit tudtam,ha megtámadom őket akkor meghalok.A falat tapogatva hátráltam,mikor valamibe megakadt a kezem.Kíváncsian fordultam a tárgy fel ami egy kilincs (?) volt.Habozás nélkül forgattam el azt,majd elém tárult egy újabb folyosó.A talaj immár kicsit keményebb homokból volt,fáklyák helyet pedig a felettem lévő kőtömbök résein szűrődött át a fény.Kíváncsian indultam el a kést pedig olyan erősen szorítottam ,hogy az ujjaim teljesen elfehéredtek.A szívem mintha a torkomba dobogott volna a tenyerem pedig egyre nyirkosabb kezdett lenni.Összeszedtem magam majd résnyire kinyitottam az újabb ajtót.Rothadás bűze csapta meg az orrom amitől rögtön lekonyult a szám.A kisebb terem tele volt démonnal,csontokkal és félig-meddig lebomló emberekkel ami az igazat megvallva nagyon is undorító volt.A bejárattal szembe pedig egy kisebb szakadék volt amibe forró láva fortyogott.Undorodtam a látványtól és minél hamarabb el akartam tűnni erről a helyről,féltem hogy megtalálnak és ugyanolyan sorsra jutok mint a többi ember a földön.Megfordultam hogy elfussak de démonok tömérdekével találtam magam szembe.Tudtam hogy most nagyon nagy bajban vagyok és akármit csinálok most ténylegesen meg fogok halni.De ha már így alakult mindenféle képen harcba szeretnék meghalni.Kihúztam az övemből kilógó dobó csillagokat és a démonok felé hajítottam,a nagy többségüket eltalálta és azok helyben meghaltak,viszont a többi most felém futott,arra készülve hogy széttépjenek.Lekaptam a hátamról a hosszú kardom és a támadásra vártam,ami hamarosan meg is érkezett.A kardal a démon felé suhintottam,viszont az elugrott a fegyver elől,eközben a többi is támadásba lendült.Túlerőbe voltak,és a másik fele még bent van a terembe.A közeledő démont kettévágtam,majd azokat akiket tudtam megsebesítettem,de olyan is volt akit sikeresen megöltem.Immár kevesebben voltak,de még mindig nem éreztem magamat biztonságban.Hátulról átkarolt valaki és a fegyveremet próbálta kicsavarni a kezemből.Ijedtembe kirúgtam a démon lábát és a legközelebb lévő démon testéből kirántottam a dobó csillagom.Visszafordultam a támadom felé és a szívébe döftem azt.A szájából ömleni kezdett a fekete füst,majd elterült a földön.A megmaradt démonok körbe álltak és felém közeledtek.Az egyik mögülem elkapta a karom,majd a fegyveremet kikapta a kezemből.Próbáltam kiszabadulni a szorításából ami mellesleg nagyon égett ott ahol összeért a bőrünk.A lábammal rúgkapálni kezdtem,mire a démon még erősebben szorított,majd behurcolt az ajtón és ledobott a földre.A démon végignyalta az alsó ajkát.
-Friss hús -Sziszegte a fogai közt.Teljesen lefagytam nem tudtam,hogy mit csinálhatnék.Lecsuktam a szememet oly annyira,hogy már lila pontokat kezdtem látni.A démon lélegzetétől a hideg futkosott a hátamon.Ujjait végighúzta az arcom vonásain.Nem bírtam tovább,szemeimet szépen lassan kinyitottam és észrevétlenül a fegyvereim után kezdtem kutatni.A démon felém hajolt a kezével pedig lefogott.A bakancsomból kikaptam a kést és beledöftem a testébe.Gondolkodás nélkül mászni kezdtem hátrafelé.Idő közbe feltápászkodtam a földről és egy pisztolyt szorongatva néztem szembe a démonokkal.Mögöttem a láva pukkadozni és köpködni kezdett.Az egyik démon hirtelen elém került,a fegyveremet pedig kiverte a kezemből a tüskés farkával.A pokolfajzat újra támadásba lendült,a farka meglendült egyenesen oldalba csapva vele engem.Elvesztettem az egyensúlyom és botladozni kezdtem hátrafelé.A cipőm megcsúszott egy kisebb kőbe,majd hanyatt vágódtam egyenesen a szakadék mellett.A démon rám vicsorított ezzel megmutatva a tűhegyes fogait ami nem mellesleg három sorba rendeződött el.Farkával egy újabb csapást mért rám én pedig egyenesen a fortyogó láva felé zuhantam.


                                                                                    ***

Az intézet előtti járdán feküdtem.A ruháim elszakadtak a hajam pedig izzadtan tapadt a homlokomhoz.Kábultan tápászkodtam fel.A világ forgott körülöttem és csak arra tudtam
összpontosítani,hogy ne essek össze.Belöktem a kaput és az ajtóig botladoztam.A kilincs után nyúltam csakhogy az ajtó kinyitódott a lábam pedig nem bírta tovább.A földre zuhantam,a szemhéjam pedig ólom súlyúvá vállt.

2 megjegyzés:

  1. Úúúú....2. évad !!! Ááá!!! De jó!! Istenem, de jó!! Siess, nagyon imádtam csak így tovább !! IMÁDOM!!
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon szépen köszönöm ^^ Jól esnek a szavaid és szombaton jön a kövi rész remélhetőleg.

    VálaszTörlés