5.fejezet

Hullafáradtan kivánszorogtam a konyhára csinálni magamnak egy pillecukros kávét.
-Jó reggelt.-Dünnyögte Jason.
-Bocs amiért..szóval.-Próbáltam belekezdeni de nem egészen sikerült.
-Felejtsük el a tegnapot.
-Okés.-Felültem a pultra majd onnan néztem hogy Jason mit ügyköd.-Nem tudod hogy hol vannak a többiek?-Kortyoltam bele a még forró kávéba.
-Mi nem találtunk semmit szóval Ryan elküldte az összes csapatot nyomozni.
-És az aki itt maradt  mit csinál?-Mosogattam el a bögrét.
-A többieket nem tudom de mi edzeni fogunk.-Vette elő a pimasz mosolyát.
-Már most tudom hogy nem fogsz megkímélni.-Ráztam "csalódottan" a fejem.
-Milyen jó megérzéseid vannak.

-Mivel kezdünk?-kérdeztem meg amikor beértünk a terembe.
-Azzal.-Mutatott a polcon lévő dobócsillagra.
-Remek.-Húztam el a számat.
-Felőlem futhatunk is.
-A dobálózás tökéletes lesz.-Vágtam rá.
-Sejtettem.-Vette el az egyik csillagot  majd a tábla közepébe hajította.-Te jössz.-nézett rám.
a három dobócsillag a céltábla közepébe talált.
-Na látod nem csak te lehetsz jó árnyvadász.
Röhögve megrázta a fejét és hozzám dobott egy bambuszhoz hasonlító botot.
-próbálj megütni.-állt egy helybe.Suhintottam felé a bottal majd elkapta a végét kirántotta a kezemből és mire észbe kaptam már a bot és közte voltam.
-Még mindig így gondolod?-Nézett rám azzal a megszokott pimasz mosollyal.Egyszerűen lefagytam a közellétében és egy hang se jött ki a számon.Hosszasan nézett a szemeimbe majd a fülem mögé tűrte a hajam.Amint közelebb hajolt volna nyitódott az ajtó és szétrebbentünk.
-Találtunk valamit a nyomozás során kérlek gyertek velem.-Lehajtott fejjel kullogtam Ryan mögött mellettem pedig Jason zsebre vágott kézzel mintha semmi se történt volna előbb.
Ryan irodájába már mindenki ott volt aki számított.Leültem Nicole mellé Jason pedig a legeslegtávolabb tőlem.
-Mint a legtöbben már tudjátok az elkövetkezendő hetekben démon bál lesz szervezésben amire Alexis és még valaki elmegy vele plusz még néhány ember ha esetleg valami történne.Tudom nem valami nagy dolog de lehetséges hogy megtudnánk valamit ami esetleg hasznunkra lehet.Személy szerint partnerként Jasont választanám mert legjobb árnyvadász nem mellesleg ő edzi...
-De viszont Jasont sok démon ismeri ezért hamar lebukna.-Szakította félbe Alex.
-Végül is igaza van.-Szólt közbe a mellettem ülő Nicole is.
-Tudod lesz rajtunk smink amivel könnyebben beilleszkedünk.-Mondta Jason szerintem Alex-nak.
-Attól még nagy esély lehet arra hogy lelepleződj.
-Tudod mit?Szerintem ezzel kapcsolatba nem nekünk kéne dönteni hanem Ryan-nek utána pedig Alexis-nek kéne a beleegyezése.-Pásztázott Jason és keresztbe fonta a karjait.
-Szerintem meg hagyatok abba a veszekedést mert nekem már most elegem van ebből az egészből akárkivel megyek ugyanannyi esély lehet a lelepleződésre.Szóljatok ha döntöttetek én nem vagyok erre kíváncsi.-Mentem ki a helyiségből majd dühösen berontottam a szobámba.
-Mi volt ez?-jött utánam Nicole.
-Egyszerűen nem tudtam ott maradni.-ültem le az ágy szélére.
-Mi történt délelőtt?
-Semmi.-ráztam meg a vállam.
-Akkor nem néznél ki úgy mint aki bármelyik pillanatba felrobban.
-Igazándiból csak annyi a lényeg hogy Jason-el volt egy majdnem csók és ugyanúgy viselkedik mint ez előtt és ez nagyon is zavar.
-Szóval akkor szereted?-mosolyodott el egy aprót.
-Nem tudom néha az idegeimre megy máskor pedig a világ összes kincsét odaadnám érte.
-Van egy jó ötletem.-Csillant fel a szeme.-Mennyünk el báli ruhát vásárolni kiválasztunk valami dögöset.
-Mennyünk.-Vigyorodtam el.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése