3.fejezet

                                       Sziasztok! meghoztam a részt.A komentekre
                                       számítok.Következő részel nem tudom mikor
                                       fogok szolgálni ugyanis kemény év veszi
                                       kezdetét.Remélem tetszeni fog a rész puszi: Tori

Hangos dörömbölés majd a falnak vágódik az ajtó.
-Keljél már fel 10 perce itt dörömbölök.-Dobta le rólam a takarót Jason.Válasz képen nyöszörgésbe kezdtem majd hozzá vágtam a kispárnám.
-20 perc múlva nem állsz készenlétben az ajtóm előtt kirángatlak az ágyból.-indult meg a szoba kijárata felé.-Melegen öltözz ugyanis este lehűlt a levegő.-Csapta be az ajtót.
Ennyit a tegnap esti kedves Jason-ről.Nagy nehezen felálltam majd kotorászni kezdtem a kevés ruháim közül.végül is egy fekete cicanadrágnál és egy rózsaszín vastagabb pántú felsőnél maradtam.Felkötöttem a hajam,megmostam a fogam és feltettem egy minimális sminket.

Az edző terem nem volt valami nagy de kicsinek se mondható.A falak fehérek voltak néhány helyen céltáblák voltak felfüggesztve.Szembe egy csomó fegyver polcokra téve.
-És most?-Néztem fel Jasonre.Ahoz képest hogy egész magas lánynak mondhatom magam Jason vagy tíz centivel nagyobb volt nálam.Elindult a fegyverek felé majd levett öt kést.
-Ezeket fogod dobálni.-Nyomta a kezembe.Mögém állt majd megfogta a kezem.
-Próbálj a piros pötty be célozni.Valahogy így.-A kés a kezemből egyenesen a céltábla közepébe fúródott.
-Most próbáld egyedül.
elhajítottam majd nagy csörömpöléssel a földre esett.
-Ez nagyon béna volt.-Keresztbe fonta a karját és az ajtófélfának támaszkodott.
-Miért mit vártál életembe először csinálom ezt a hülyeséget.-Tártam szét a karom.
-Íjjal lőttél már?-Nézett rám kíváncsian.
-Soha.
-Akkor most megtanulsz.-Jelentette ki.-Ott a polc alján.-Bökött rá az állával.
A tárgy egy picit nehéz volt és elég hosszú.
-Milyen kezes vagy?-Érdeklődött.
-Jobb.
-állj be úgy hogy az ajtónak háttal állj a bal kezedbe fogd az íjat és a jobbal lősz.Menni fog?-Kérdezte.
-Azt hiszem igen.-Bólogattam.
Mind az öt nyíl a céltáblába talált a legutolsó pedig a piros pontba fúródott.
-Amint látod ez elég jól begy.-Mosolyogtam Jason-re.
-Biztos hogy soha életedben nem lőttél íjjal?-Húzta össze a szemöldökét.
-Egészen biztos vagyok benne.-Visszatettem a fegyvert a helyére mellé pedig a nyilat.
-Letelt az idő menny vissza a szobádba ha meglátom Rosali-t akkor megkérem hogy vigye be a ruháid amit Ryan vett neked.
-Rosali?
-Az intézet takarítónője és szakácsa.-Kinyitotta az ajtót majd félre állt hogy ki tudjak menni.

Bűzlöttem az izzadságtól  így lefürödtem és a hajamat is rendbe szedtem. Mire kiléptem a fürdőből addigra az ágyam végén egy csomó ruha volt összehajtva.Felhúztam egy fekete szoknyát felé pedig egy virágmintás felsőt.Elindultam a folyosón megkeresni Ryant hogy megköszönjem neki azt a tucatnyi ruhát de sehol nem találtam. Az egyik ajtó mögül nyüszítést és kaparászást hallottam.Gondolkodás nélkül benyitottam majd mumust találtam benn aki csóválni kezdte a farkát és a kezemet szimatolta.Leguggoltam  hozzá és a buksiját simogattam.Elszaladt majd  egy teniszlabdával tért vissza.
-Hozd vissza!-Hajítottam el a labdát.
-Nem fogja visszahozni.-A hang ismerős volt mégsem tudtam kié.Hátra néztem és Alex-el találtam magam szembe haja most rendezett volt és inkább világosbarnának tűnt mint feketének.
-Azért egy próbát megért.-Rántottam meg a vállam.
-Utána kell futni ha el akarod tőle venni a lasztit.-Nézte a futkorászó mumust.
-Kié a kutya?-Néztem rá.
-Mindenkié.A kuka mellett találtunk rá be volt zárva egy dobozba.
-Szegény.-Szomorodtam el.-Pedig olyan aranyos kiskutya nekem biztos nem lenne szívem kidobni az utcára.
-Amint látod mások megteszik.-kb. egy magasok lehettünk így csak oldalra kellet kellet fordítania a fejét hogy rám nézhessen.-És hogy sikerül a beilleszkedés?
-Jóbban mint gondoltam csak Jason olyan bunkó néha.
-Ő mindig ilyen mindenkivel.-Rántotta meg a vállát.-Ezt a ruhát soha nem láttam még Nicole-on.-húzta össze a szemöldökét.
-Kaptam Ryan-től egy csomó ruhát.-Mosolyogtam.
-Sajnos még semmi nyoma a démon-nak.Csak azt nem értem hogy miért pont téged támadott meg ugyanis egy csepp árnyvadász vér sincs benned.-Rázta a fejét.
-Ami azt illeti mint kiderült Anyám Árnyvadász volt..-Néztem rá.
-És apáddal mi van?-Húzta össze a szemöldökét.
-Semmit nem tudok róla.-Csóváltam a fejem csalódottan.
-Nevelőszülők?-Húzta fel az egyik szemöldökét kíváncsian.
-Teljesen biztos vagyok benne hogy mondénok.-Bólintottam egy aprót.
-Gyere mennyünk ebédelni.-indult meg az ajtó felé.
-Már is annyi az idő?-Kerekedtek el a szemeim.
-Aha.-Mosolygott.-Elrepül az idő ha jó pasival vagy.-Nézett rám nagy vigyorral az arcán.
-És hol a jó pasi?-Néztem körül a szobába.
-Itt van előtted.Régebben egy kicsit szerény voltam de most már tökéletes vagyok.-bólogatott.
-Régebben?-Most már nem bírtam visszatartani előtört a nevetés.
-Na gyere még a végén nem kapunk kaját.-Megfogta a csukóm majd elindultunk az ebédlő felé.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése