2.fejezet

                                                
                          Sziasztok meghoztam a részt. Sajnálom a késést de meg van rá az 
                          okom.A rész hosszúságával elégedett vagyok viszont a rész nem igazán
                          lett jó.A véleményetekre kíváncsi vagyok.
              
A tervem nem épp a legsikeresebb volt ugyanis száz százalék hogy nem a könyvtári folyosón jártam. Egy hatalmas rúnákkal díszített ajtó tárult elém. De mint mindig a kíváncsiság hajtott ezért nem maradt titokba hogy minek az ajtaja. A helyiség tágas volt.Szembe egy nagy ablak az előtt pedig angyalt ábrázoló szobor. Egy csomó trófea szekrény volt a szobába amibe különféle tárgyak voltak elhelyezve.Az egyik bútordarab tetején pedig egy poros könyv amit lapozgatni kezdtem majd le esett az állam ugyanis a nő aki a képen szerepelt kiköpött olyan volt mint én.
-A világ legjobb árnyvadászai.-Ijedtembe felugrottam.Amikor megnyugodtam hátrafordultam megnézni hogy ki az. Ryan az ajtó félfának támaszkodott  és keresztbe fonta a karjait. Még mi előtt bármit mondhattam volna újra beszélni kezdett.
-Az ott pedig az anyád. Isabelle Moon. Ő is árnyvadász volt egész addig míg egyik éjjel el nem ment az intézetből. Sokáig kerestük de semmi nyoma nem volt.-Jött felém.
-Szóval ha ő Árnyvadász akkor én is az volnék?-Döbbentem le.
-Igen.-Válaszolta röviden.
-És mióta tudod hogy ő...?
-Amióta megpillantottalak. Le nem tudnád tagadni hogy Isabelle az anyád.-Szakított félbe.
-Ez azt hiszem mára túl sok volt nekem.-Ráztam a fejem.-Még a legdurvább álmaim is sokkal hihetőbbek mint ez.-mutattam körbe.-Most meg démonok-ról árnyvadászok-ról és az anyám-ról hallok egy nap egyszerre.Azt hiszem most az lenne a legjobb hogyha visszamennék a szobámba és egyedül maradnák.-fordultam meg és az ajtó felé vettem az irányt.
-Várj még egy percre!-Kiáltott utánam.
-Mit akarsz még?-Néztem rá.
-A könyvet ha gondolod  magaddal viheted és szeretném megkérdezni hogy hogyan döntöttél.
-Az albumot nem szeretném elvinni. Mivel úgy gondolom jól jönne ha megkapnám az alap képzést ezért elvállalom.-Nyúltam a kilincs után bár ő nem hagyta annyiban.
-Holnap reggel 10-kor az edző terembe Jason-nel ő a legjobb árnyvadász az egész intézetben.
-Na de jó. Éppen elég bajom van erre összeteszel azzal a bunkó-val.-Morogtam majd bevágtam magam mögött az ajtót.
Már a harmadik rossz folyosón jártam amikor valaki közeledni kezdett felém.
-Nicole?-hunyorogtam.
-Pssz!-Tette a szája elé a mutató ujját.
-Miért vagy fürdőruhába és hova mész?-Suttogtam.
-Csak gyere!-Ragadta meg a karom majd a szobák felé kezdett húzni.
-Körülbelül egy lehet a méretünk tessék próbáld fel ezt.-Dobott hozzám egy bikinit 
-Neked nem jutott eszedbe hogy esetleg én nem akarok veled menni?-Tettem le a fürdőruhát a mögöttem lévő ágyra.
-Kérlek gyere velem nem fogod megbánni.-Indult el felém.
-De légyszíves ne beszéljünk semmilyen természetfeletti dologról ugyanis ma már semmi kedvem ehhez az egész hülyeséghez.-Meg se vártam a választ csak fogtam a ruhadarabot és bevonultam vele a fürdőszobába.
-Nagyon csinos vagy benne.-Mosolygott rám.
-És pontosan hova is megyünk?-Rohantam utána 
-Kertbe.
-Oda minek fürdőruha?-Kérdeztem.
-Majd meglátod.-Nyitotta ki az intézet ajtaját.

-Szóval azért rángattál ki hogy fürödjünk a kerti tóban?
-Aha. Minnyár jönnek a többiek is.-Amint befejezte a mondatot átrepült valami a fejünk fölött és a vízbe csobbant. Zack félrelökött minket majd a tóba ugrott. 
-Azt nem mondtad hogy Alexis is jön.-A hangból ítélve az a valami Jason volt.
-Hidd el ha tudtam volna hogy itt leszel el se jöttem volna.-Másztam be a langyos vízbe.
Jason már valahol a tó alján úszkálhatott.Valami megragadta a bokámat majd hátra fele húzta aminek köszönhetően arccal a vízbe dőltem. A felszínre úsztam levegőért kapkodva.
-Nem is vettem levegőt te hülye.-Mondtam két köhögés között.
-Így jártál.-Mondta pimasz mosollyal az arcán. Bosszúból örült fröcskölésbe kezdtem.
-Nemár.-Tette a kezét védekezés képen az arca elé.
-Dehogyisnem.-Nevetem.A támadjuk meg Jasont akciómba Nicole és Zack is csatlakozott.
-Hé ez így nem igazán sportszerű.-Kezdett futni előlünk.
-Szerintem meg nagyon is az.-Ugrottam rá a hátára. Nem igazán számított rám ugyanis elvesztette az egyensúlyát és a vízbe dőltünk.
-Hát nem ez volt a legjobb ötletem.-Söpörtem ki az arcomból a nedves hajam.
-Ebben még én is egyetértek.-Bólogatott mellettem Jason.
-Ha már így eljátszadozunk nem játszhatnánk lelökősdit?-Kérdezte Nicole. Jason előbb rám majd Nicole-ra nézett.
-Ezt ugye nem gondolod komolyan.Ő a nyakamba?-Mutatott rám.-Hát nem látod milyen gonosz meg akar ölni szerintem ő nem is mondén hanem csak annak álcázott démon.Szó se lehet róla még a végén megfojt.-Rázta tiltakozás képen a fejét.Nem akartam mondani hogy nem is vagyok mondén hanem Árnyvadász mert ezt még magammal is el kéne hitetnem.
-Ígérem hogy nem fojtalak meg.
-Miért legyek én ebben annyira biztos?-Fonta keresztbe a karját.
-Igazándiból nem tudok okot mondani de annyit tudok hogy soha nem fojtanák meg senkit.
-Gyere.-Guggolt lentebb  hogy fel tudjak  mászni a nyakába.-De aztán próbálj meg nyerni.
Az első pár lökést elég véletlen szerűen kaptam és ha Jason nem fogta volna a lábam le is estem volna.
-Nem tudnád egy picit jobban meglökni? Képzeld azt hogy én vagyok ott.-Adott tanácsot Jason.
-Inkább nem képzelem azt mert ha te vagy ott már ötször le estem volna.-Löktem Nicolon még egyet Kicsit hátrébb tántorodtak de nem estek el.
-Még egy ilyet.-Jason-nek nem kellet volna megszólalnia ugyanis elvette a figyelmemet és a vízben kötöttem ki.
A lökés elég hirtelen jött és annak ereje a víz fenekére sodort.Próbáltam felfele úszni de a lábam elakadt valamibe és nem ment.Egy kéz ragadta meg a karomat és felhúzott a víz felszínére
-Köszönöm.-Majd megint köhögésbe törtem ki.
-Minden rendben?-Most először láttam Jason-ön hogy tényleg komolyan gondolja amit mond.
-Most már igen.-Bólogattam.
-Azt hiszem már mennünk kéne ugyanis hajnali egy óra.-Nézte meg az időt Zack.

A folyosón síri csend volt csak a lépteink zaja hallatszott.Nicol-ék már egész másol járkáltak.
-Még egyszer köszönöm hogy kihúztál.-Néztem a lábam minta olyan érdekes lenne. 
-Nincs mit.-Rázta meg a vállát.
Épp nyitottam volna a szobám ajtaját mikor észrevettem hogy Jason megáll a szembe szoba ajtaja elött és a kulcsáért kotorászik.
-Baszus elhagytam a kulcsomat.-nézet rám halál komolyan.
-Nincs valami pótkulcs?
-De Ryan-nél de ha most elmennék oda abszolút nem lenne feltűnő hogy fürdőgatyába éjjeli egykor kint császkálnék a folyosón.Hogy ez miért nem jutott előbb eszembe.-Ütötte meg a fejét.
-Ne bunkóz már be én csak segíteni próbáltam.-Üvöltöttem rá.
-Fogd már be felvered az egész intézetet.-Fogta be a számat majd amikor úgy érezte hogy csendben maradok elvette a kezét.
-És akkor most mi lesz?-Suttogtam.
-Azt hiszem a fegyvertárban van egy hálózsák majd alszok ott.Vagy a másik lehetőség hogy elveszem Mumus ágyát és alszok a fűtött helységbe.
-Mumus?-húztam össze a szemöldököm.
-Az intézet védő kutyája lenne ha nem örülne mindenkinek.-Bólogatott.
-Hát akkor jó éjszakát remélem jót alszol a kutyával.-Zártam be magam mögött az ajtót.

Felkaptam az ágyról az egyetlen pizsimet majd bevonultam vele a fürdőszobába. 
A gatya kicsit rövidebb volt a kelleténél de a felső tökéletes volt.Kifésültem a hajamat majd gyors bebújtam az ágyba és lekapcsoltam a mellettem égő olvasólámpát igaz nem sok fényt adott de arra jó volt hogy estelente ne a vaksötétbe tapogassam ki hogy hol vagyok.Egy ideig még forgolódtam aztán mély álomba merültem. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése